Ambitiös som fan

har jag tydligen blivit, sambon påpekade det i går kväll när jag satt och skrev redovisningen till litteraturuppgiften.

Ja, vad fan har hänt? Det vi hittills har haft i uppgift har jag varit klar med flera dagar innan det ska in och det är INTE likt mig! En teori jag har är att det hittills inte har varit någon större utmaning,så jag har helt enkelt bara läst in mig lite och svamlat ner en massa blaj. Därför kan man lika gärna skriva det så fort som möjligt, annars ligger det bara och ger ångest!

En annan teori är att jag faktiskt, efter 4 år i Lund och ett uppehåll med jobb, har "växt till mig" och så att säga växt in i rollen som en student som faktiskt tar ansvar för sig själv. Ha ha, fan vad pedagogiskt det lät då! Fan vilken pretantiös jävel jag är! Men trots allt ligger det nog något i det. (Vilken konstig mening)
Herregud, jag är snart 33 och får en sådan insikt nu!

Nu sitter jag här och försöker tvinga i mig en banan som smakar skit nu på morgonen, är varken frukost- eller banan människa. Men jag ska snart iväg och träna så något måste finnas i systemet.
Sen ska jag på föreläsning och i kväll till Möllan och dricka öl med kursarna. Trevligt! Och även mycket trevligt med alkohol, var ju typ inte igår!

Ska lyssna på någon låt jag inte kan bestämma mig för nu, medan jag byter om, får väl se vad datorn väljer åt mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits