Våt cigg

Det är inte smart att släcka en cigg genom att doppa den i vatten, iaf inte om man ska tända den igen, och jag är alldeles för lat för att gå och hämta en ny.

Det är för övrigt jävligt gott att röka när man är onykter, fast när man nuförtiden är ute på något ställe som inte har rökrum är det jävligt kallt att röka...
Och hes blir man, tror faktiskt inte att jag har någon röst kvar...broren har nog en poäng när han kallar mig för "kråågg"

Längesedan jag bloggade och egentligen känns det väl inte sådär väldigt angeläget att göra det nu heller, bara gör det liksom.

Har varit på möhippa i vildmarken, skithäftigt, vått och kallt men ändå...skithäftigt! Badade i en sån där rund träbalja med kamin, 40 grader varmt i vattnet  och med en champagnebricka som cirkulerade, fin fint och kokt fläsk ungefär. Också får vi ju inte glömma Rurik, som singlarna i sällskapet blev saliga över :)
Men Rurik hade dock en stor fet ring på vänster ringfinger.
Rurik är ju för övrigt ett jävligt passande namn för en vildmarksäventyrsinstruktör, undrar om hans föräldrar såg in i framtiden när de döpte honom...
Innan vi kokte vårt fläskt i det 40 gradiga vattnet sköt vi med pilbåge, kastade yxa, blåste pil, rullade kulor o byggde megapussel.

Kvällen avslutades med middag och nattklubb på Hipp, ha ha, det är ett ganska intressant ställe, småpojkar som inte inser att jag fan nästan skulle kunna vara deras mamma :) 
Vi fick upp kära bruden på bardisken med, men det tog emot...

Alltså nattklubbar i all ära men fan va likformat det blir till slut, eller är det jag som börjar bli gammal kanske...men KB funkar ju fortfarande iaf...tror jag...
God White russian iaf :) Och fantastiskt god Valrhonachokladmousse, mer sådan tack!

Och nu säger vi natt! NATT



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits