T.G.I.F.

Fast inget kring mig eller i mig går att relatera till vad man associerar ovanstående uttryck med.
Är såå jävla trött, kan inte minnas sist jag varit så slut en hel vecka.

Tack som fan koordinatorn på skolan för att jag blev placerad i ingenmansland, Skurup!
Iofs inget ont mot skolan jag hamnat på; trevlig personal och roliga elever verkar det som, lite tidigt att säga efter en vecka, men det är fan inget kul att stiga upp runt klockan 06.00 varje jävla dag.
Man ser ju dödligt sjuk ut så trött man är, här kan vi snacka påsar under ögonen som inga anti-puff krämer i hela världen råder på.

Men nu är det iaf helg, sen ska jag inte till Skurup på en hel vecka, så jag ska sluta gnälla och bara njuta en stund.
Är dock kluven till helgen, vill jag göra något? En del av mig säger vin och krog eller något i den stilen iaf, medan en annan del säger VILA, VILA och VILA! Så vem lyssnar man på, den kloka eller den i detta fallet stupida?

Ska jag för en gångs skull låta det lilla sunda förnuft jag besitter vinna? Känns faktiskt så just nu, men det är väl iofs mest för att jag inte orkar ta mig för något + att jag faktiskt har ont i halsen...

Den som lever får se...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits