Nu

Bara för att jag då skrev om det är inlägget borta!

Jaja, nu när jag ändå sitter här kan jag ju redogöra för dagen lite.

ÄR JU FAKTISKT LEDIG IDAG!

Fast det innebär ju inte att jag kan ta det lugnt  och göra vad jag vill för det...

Prioritet ett är ju då de där förbannade bröllopskläderna, vad i hela härlighetens helvete ska jag ha på mig? Vill inte handla nån fjantig klänning som bara kommer att hänga totalt ignorerad i garderoben efteråt.
Mamma sa faktiskt att "man fick" ha byxor så det har sått ett lite frö av hopp i mig. Kan faktiskt tänka mig ett par snygga vida gubbabyxor med nåt jävligt snyggt upp till, eller så kan jag tänka mig någon form av knäkorta med någon form av snörning i benslutet.
Eller så hittar jag en jävligt snygg klänning!
Får väl fan se vad det blir!

Funderar över träning, ska jag orka ett pass idag? Är faktiskt ganska sliten...får se det med.

Ska iaf gå och fylla på kaffe!

Rapport kommer!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits