Jaaa

Kom inte på någon annan rubrik.

Kommer egentligen inte på något att blogga om heller, men det ger sig kanske...

Tar dagen från början då;
07.00 pep klockan i vad jag trodde var en dröm, så den pep följaktligen ett tag.
C-vitamin brus, dusch, kaffe, insmörjning med bl.a foundation, som jag inte vet vad jag tycker om än, påklädning, använde för övrigt ett par mer än tio år gamla svarta H&M jeans...wow!

Sen började stressen, som sambon så klockrent beskrev, gjorde allt och inget på ca. tio minuter och sprang till bussen 08.40, som jag ju tyvärr fick ta eftersom det ösregnade ute.

Kom fram till mentorsträffen fem minuter innan den började och hann därmed köpa kaffe!

Sen orkar jag inte beskriva detaljerat mer. Var på mentorsträffen som slutade ca. 40 min. tidigare än utsatt tid, fick därmed vänta på V lika länge, sen pusslade vi ihop våra pissarbete till ett, ÄNTLIGEN!
Nu väntar då bara opponering på annat arbete + redovisning av vårt eget på tisdag sen är delkurs ett klar och det är tid för VFT igen.

Väl hemma både jag och sambon, maten klar och tv:n skulle på - myrornas krig, sambon hysterisk :)
Myrornas krig varade ca. tre timmar men avslutades i tid till VMA började och jag säger bara Jared Leto och inget mer, JO Borat oxå förresten :)

Blev tipsade om Google earth och zoomade såklart in Roma, följde vägen från Victor Emanuelle monumentet via Trastevere till Via Vitellia och "vår" lägenhet där....aaaaahhhh, jag vill dit!

I morgon ska jag träffa mamma, vi ska äta lunch och antagligen shoppa lite, ska möta henne på centralen kl. 10.55, trevligt!
Till helgen är det jobb som gäller, ska det därmed bli två vita veckor på rad...?
Får väl se vad K har planerat....

Nu ska jag surfa runt lite innan jag tar korsordet med mig mellan lakanen.

Bye

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits