Hänger

Skulle ju plocka undan samt gå ner i källaren för att botanisera bland julsakerna...blev dock helt orkeslös och hamnade här istället.

TRÖTT!!
Andra VFT - perioden inledd idag, kul men så jävla jobbigt att stiga upp på morgonen. Fick dock sovmorgon ända till kl. 06.20 idag och likaså i morgon!! Tjoho!

Några tjejer i nian blev jätteglada över att jag var tillbaka och sa att de hade saknat mig som fan!
Snacka om peppning alltså! :)

Ringde sonen på fritids och sa att han kunde gå hem nu istället för 17.00 som vi bestämt e-som jag inte visste när jag skulle vara hemma. Men se där var man inte lika poppis, blev bemött med en djup suck, han hade nämligen bestämt med en kompis.
Ja vi har ju inte setts på en vecka så vad spelar några timmar extra för roll :/ man ser ju klar vem han prioriterar iaf...

NU ska jag plocka undan och sen gå ner i källaren, KOM IGEN KOM IGEN KOM IGEN!




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits