Guten morgen

Nu har jag varit 33 i två dagar och börjar väl förlika mig...fast jag är INTE medelålders, R!!!!!

Tre veckor till nästa VFT, skönt med tanke på att jag slipper gå upp 05.40 men samtidigt lite trist eftersom jag ju nu trivs så bra med både mitt arbetslag och eleverna i Skurup. Trodde verkligen aldrig att jag skulle skriva det! :)

Hade jag varit färdigutbildad så hade jag varit ledig denna vecka, istället har vi ett jävla pissarbete att lämna in.
Våra lärare motiverar detta med att de måste kunna examinera oss på denna delkursen, men det måste fan finnas bättre sätt att göra det på än att lägga ett arbete som mer eller mindre ska baseras på VFT:n och skrivas ihop på några dagar efteråt, dessutom i grupparbetesform.
Fast det är väl å andra sidan inte de som bestämt riktlinjerna från början, så jag ska väl inte lägga allt agg på dem, men lite har de nog haft att säga till om, det är väl de som lägger upp den slutgiltiga planeringen iaf...
Jävla kontrollerande lekskola är det emellanåt!

Fast jag diggar mina kursare stenhårt!! They make my day! :)

Ska snart på bröllop till min kära bror och klädproblemet har börjat flåsa i nacken. Hittade dock en underbar skapelse på NoaNoa igår, en marinblå "tvåklänningar i ett".
Överst var det en glesstickad kortärmad figursydd sak i typ angoragarn eller liknande, med rosa sidenband i midjan och underst en snäv silkessak med smala axelband.
Har inte provat den än men den var mycket vacker och mycket jag på galgen iaf!!
Dessutom upplyste expediten mig om att den var variationsrik då man kunde använda den del för del.
Den stickade är nog hur snygg som helst över tex, jeans och man kunde variera bandet i midjan då det finns hällor för det.
Den understa slinkiga saken passar nog dock enligt min smak. enbart till tjäna sitt ursprungliga syfte.

Köpte foundation (Nivea-Stay real, vill inte lägga ut för mycket pengar innan jag hunnit vänja mig) för första gången i mitt liv igår, gillar inte för mycket kladd i ansiktet, men nu är jag ju 33 och det är vinter så något måste göras!
Ska bli kul att testa nästa gång jag ska utanför dörren, lär ju då bli i morgon när jag ska till skolan.
Är lite rädd för att det syns för mycket bara, särskilt under ögonen, för det är väl meningen att man ska ta där? Det är ju iaf framförallt där jag behöver foundation...
Någon som kanske har tips? Iofs aldrig några kommentarer i min blogg så jag förväntar mig inget :)
Kan kanske bero på att ingen orkar läsa mina uppsatser...

Ja, varför sitter jag här egentligen, jag har typ pissarbetet att skriva!

Morgonens låt:

Silverbullit - I LOVE YOU!!

Simon for president!!!!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits