Bröllop stundar

Min lillebror gifter sig i morgon, eller egentligen idag eftersom klockan är 00.55!
Herregud, det är stort det!

Jag och sambon har övat tal tillsammans med några glas vin, kaffe och amaretto och det blir klockrent, förhoppningsvis...
Som vanligt måste jag ju ha typ 20 sidor "stödord".

Var för övrigt och klippte mig idag, hos en ny frisör, fast på samma salong som tidigare.
Det visade sig nämligen att min förra frisör, "Mr Snygg" hade åkt till Frankrike för att plugga franska...
Hans ersättare, "Mr gay som antagligen inte är gay eftersom han varit gift flera år" var dock skitbra så han blir därmed en helt fullvärdig ersättare för, "Mr Snygg".
Kanske var t.o.m. "Mr gay som antagligen inte är gay eftersom han varit gift flera år" ännu bättre!
Han satte upp mitt hår helt fantastiskt fint i små "bollar" vid sidorna och lurade på mig stylingprodukter för 400 spänn - 2 för 399 kr....

Men bra är det!

Skulle nog inte druckit kaffe innan, är ganska pigg nu och det är inte helt normalt med tanke på att jag steg upp 05.40...

16.00 i dag smäller det och sonen ska bära ringen iklädd frack! :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits