Bakfyllernas överstebakfylla

genomled jag igår...helt otroligt, jag trodde inte att man kunde bli så sjuk!
Och sviter finns ännu idag.

Men det konstiga är att jag bara drack sex , ganska små glas rödvin, så jag misstänker att det var ett vin med något ämne i jag inte tål, har hört att just rödvin kan vara karakteristiskt gällande sådana ämnen...

För inte fan blir man så dålig på sex glas vin!!!
Ska i alla fall ALDRIG mer dricka rött vin på studentpuben!!! Känns inte som om jag någonsin vill föra någon form av alkohol över mina läppar, men det har man ju sagt så många gånger förr att det bara blir patetiskt att fortsätta.

Helt slut idag med, orkeslös och tung i huvudet, jävla tur att man har en stundande helg framför sig!
Ska dock tvätta idag men det får bli i mycket lugnt tempo.

Tänkte laga jättegoda rotselleribiffar till familjen ikväll, hoppas bara att de blir lika goda som de jag lagade hos K i måndags. Fast just nu är matlagningslustan noll i och för sig, men det blir väl bättre förhoppningsvis...

Nu ska jag försöka dricka kaffe...
I´ ll be back soon.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits