Äntligen!

Kom äntligen iväg till gymet idag!!
Fan va skönt det var, dessutom hade styrkan inte minskat nämnvärt, jag lyckades ta mig igenom hela passet precis som det är utformat.

Får väl se om det blir ett pass till på onsdag eller om det blir Dunkers då...blir iaf ett pass på fredag eftersom jag slutar 12.00.

Sen blir det ju inte mycket till träning kommande tre veckor då jag har praktik, hinner fan inte. Ska nog därför frysa kortet en månad...ekonomisk, javisst!!
Får ta joggingrundor och göra armhävningar här hemma istället då.

Nu kom regnet hit oxå, lagom till man ska krypa ner i sängen, mysigt att höra dropparna mot fönsterblecket :)
När det regnar på kvällen/natten brukar jag tänka på alla stackare som är ute medan jag ligger och kurar i värmen...egoist, javisst! :)
Men en annan gång är det säkert någon av dem som ligger och kurar medan jag blir blöt så...

Kunde inte Zlatan "Mr ödmjuk" Ibrahimovic masat sig till fotbollsgalan!!??
Jag, precis som resten av Sverige hade vältrat oss i lycka av att få se honom ta emot sina priser...fan vad han såg flashig ut där han satt i sin pälsklädda kavaj! :)
Jag ADORE Zlatan och tycker självklart att han var värd priserna till fullo, men tycker dock samtidigt att han väl för fan kunde ställt upp och kommit...men Zlatan kan göra vad fan han vill och gör ju även så, vi älskar honom ändå!
Kanske hade han dessutom ett bra skäl till att inte komma, what do I know...

Och när ska Cardigans sluta spela playback??
Och när ska en ny sändning Cheap Monday i rätt färg komma till Combination?
Och när ska jag hitta kläder till brorens bröllop?
Och när ska...äh, börjar bli tjatigt nu va?

Hoppas det har slutat regna tills imorgon när jag ska på föreläsning, jag ska nämligen gå dit tänkte jag...what goes around comes around.

Guten nacht!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits