Ändlöst gnäll

ska jag ägna mig åt nu! Förlåt!

Nä förresten, ska börja med att uppskatta min hemkomst från en seg dag! DET är jävligt skönt!

Men nu kör vi i mörkrets fil;

Fan va kallt det är ute, höll fan på att både blåsa bort och frysa ihjäl på vägen hem!
Känner mig otroligt stressad över tillvaron just nu och detta beror på att jag kollade schemat mer noga innan läggdags igår och upptäckte då att jag inte alls slutar 12.00 på fredag, utan 15.00.

Denna till synes obetydliga upptäckt medförde att jag började fundera över den kommande veckan och erhöll då den fasansfulla insikten, att jag har för fan hur mycket som helst att göra på väldigt kort tid;

1. Måste hitta bröllopskläder och har i stort sett bara i morgon på mig, det blir därmed inget Dunkers i morgon.
2. Börjar kl. 8.15 både tors och fre, vilket  för övrigt oxå var en nyhet.
3. Har ett tal till broren att skriva samt öva på att framföra.
4. Ringa min handledare på VFT:n för att få reda på vart i planeringen de är för att därefter läsa in mig och planera lektioner tills nästa vecka
5. Jobbar helgen, vilket jag ju iofs har visst hela tiden men med 8.15 - dagarna innan samt VFT:n med start igen på måndag och uppstigning 05.40 känns begreppet fritid och sova ut långt borta...
6. Fick dessutom tre nya inlämningsuppgifter i skolan idag!

Jag måste börja strukturera min tid!

Men nu ska jag försöka se livet från den ljusa sidan och som sagt uppskatta att jag iaf just nu är hemma och det varken blåser eller är kallt inomhus!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits