Jag är mätt!

Har legat o svullat framför tvn sedan tidig kväll. Såg för en gångs skull en film som inte var nedladdad, Om Lucy faller tror jag den hette. En söt film med lite udda karaktärer, precis ett sådant upplägg jag gillar!

Idag blev en kort arbetsdag, närmare bestämt 2 timmar, men det har ju varit en ganska intensiv vecka så. Efter det cyklade jag in om triangeln, det är ju rea och då finns det väl alltid något att ta med sig hem. Köpte ett par underbara låga guldskor som bara skrek mitt namn, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, men de är inte bara snygga, de är sköna oxå. Jag invigde dem när vi gick och handlade godis o läsk innan. Köpte förresten svart volangkjol, svart linne, rött linne, långt flerradigt halsband med olika sorters stenar och börs med. Mycket nöjd med andra ord!

Börsen var dock inte så praktisk som jag trodde. Hade tidigare en röd liten porrig sidensak med leopardfoder som var extremt opraktisk eftersom den bara bestod, eller rättare sagt består av ett fack där då allt, pengar, kort, kvitton och annan skit ska samas, Den nya såg bättre ut med plats för kort iaf, men det visade sig att den inte gick att stänga om man utnyttjade alla de facken så det slutade ändå med att jag fick knöla ner det mesta i de två "vanliga" facken som återstår. Dessutom, om jag behöver alla kort så får jag fortfarande ta med mig min röda porriga sidensak...men den nya är iaf fin i ljusbått silvrigt skinn, ha ha.

Vi hade förresten tänkt åka med Turasund till Köpenhamn i morgon, det ska ju bli fint väder och några öl på soldäck hade då varit en utmärkt start på eftermiddagen och dessutom hamnar man ju i Nyhavn direkt istället för på centralen. MEN båtjävelen går inte på söndagar är det tydligen någon som har bestämt, va fan är det liksom? Så det får bli tråkiga tåget tyvärr.

Läste expressens och aftonbladets recensioner av Tori från Hultsfred, tror att det var E som gav henne 4 och A gav henne 1, man kan ju undra om de verkligen var på samma konsert...Jag tror jag kommer att ge henne 5+ i morgon, hoppas det iaf.

Undrar om mina nya vackra guldskor ska få följa med och titta...

Jag skulle förresten vilja vara en konstnär och ha hela lägenheten full av halvgjorda tavlor, lite nonchalant ställda mot väggen i någon form av organiserad kaos. Väntar förresten på en tavla som sambons systers sambo som faktiskt är konstnär ska måla till oss. Han är en riktigt härlig bohem, med äkta konstnärsångest i perioder, precis som det ska vara. De har förresten även världens mest störda hund, en chiwauha (nä hur fan stavas det nu?) som heter David Brent, men samtidigt som han är störd är han även cool som fan! Så no hard feelings!

Jag ser nu tydligt att jag stavat helt fel till ovan nämnda hundras så om det är någon som vet hur det stavas, let me gärna know, Tack och hej, leverpastej!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits