Jag är dålig på det här

med att blogga! Det är väl meningen att man ska skriva iaf några rader varje dag...eller? Nu är det ju ett bra tag sedan jag skrev sist, fast jag kan delvis skylla på bloggtjänsten eftersom jag skrev ett inlägg i berusningsdimman i torsdags, men något hände så det kom aldrig in, kanske iofs var lika bra det. :)

Grejen är den att jag verkligen vill skriva om allt som för tillfället plockar upp i smartcenter, eller sådant som har varit med ett tag och bara måste ut. Sen är det ju alltid trevligt att ha en liten dagbok tillgänglig, även om den ju förstås måste vara på ett mycket neutralt plan. Man måste ju skydda nära, kära och sig själv från ett totalt utelämnande...

Just nu har jag dock varken tid eller ork, är så jävla trött och känner mig helt mörbultad! Jag betalar uppenbarligen fortfarande för tors, fre och lör förra veckan, inte riktigt klokt Madicken! Men kul var det, man måste leva innan det är försent! Men nu ska jag dricka upp mitt första glas kaffe (lita på att det blir fler) och sen gå in och duscha, ska ju till jobb kl.11.

Awa a place to stay, get your booty on the floor tonight, make my day!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits