Idag har jag sett en ängel!

Hon satt vid ett, eller rättare sagt flera olika pianon (samtidigt) och sjöng med den vackraste stämma jag någonsin har hört samt spelade som en hel jävla symfoniorkester, helt ensam!

Dessutom var hon något av det vackraste jag någonsin sett när hon satt där med sitt långa lockiga röda hår, framför sina pianon, i sin vita prinsessklänning, inramad av strålkastarljus.

Hur i helvete kan denna lilla spröda uppenbarelse ge så mycket ljud ifrån sig?! 

Jag grät på riktigt när hon spelade, A sorta fairytale och hade ståhår på armarna i stort sett hela konserten igenom (ca 2 timmar)

Tack Tori, Tack!

Sambon å andra sidan höll på att dö efter tredje låten och gick ytterligare en låt senare ut i baren och drack öl, han tyckte det var extremt långtråkigt! Kom dock tillbaka när Winter spelades och hoppades på fler "gamla godingar", men tyvärr, de uteblev...

Vi har uppenbarligen inte riktigt samma uppfattning om Tori, förutom att hon är vacker som få och har sex med ett piano som få...ha ha. Nä, sambon tycker även att Tori är musikalisk som få, men orkar dock inte med fler konserter med henne, någonsin!

Men det var jävligt gött i Nyhavn i alla fall och de nya guldskorna fick följa med!

Nu sitter jag och äter godis, skitbra klockan 02.52 på natten, eller hur Atkins & Montignac o allt vad ni nu heter. Men jag har gått långt som fan idag iaf och jag ska dessutom träna på tisdag!


Kommentarer:
Postat av: K

Glömde skriva i förra kommentaren att du skriver så man får ståpäls. Vackert beskrivande och rakt in i knoppen med en djävla känsla som påverkar nog dem flesta som hittar dig och som läser dig.

Vi vill ha mer, mer, mer...

2005-06-21 @ 21:54:20
Postat av: kalle anka

Hej du!
Visst e hon vacker! Måste instämma med föregående talare, du e grym! Aftonbladet nästa! Tack för en "rolig dag" :)
tjabiling
jag

2005-06-23 @ 22:39:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits