I döda vinkeln ser jag allt du gör.

Jocke Berg är fan inte dum, vilken iakttagelseförmåga den mannen har! Meningen ovan gör ju att alla bitar verkar falla på plats. Det är det diffusa som slutligen säger sanningen, den ska inte vara tydlig. Nej, den där riktiga sanningen ska ligga dold ett tag, för att slutligen uppenbaras som/i något vackert, fult, komiskt, tragiskt, vetenskapligt, världsomvälvande eller nåt.

För övrigt tilldelades Jocke Berg nyss Stims platinagitarr, vilket han är så fullständigt värd, det finns inte många textförfattare i hans klass, varje ord han sjunger berör på djupet. Dock har min hundraprocentiga kentfanatism falnat, detta skedde med V & A, som tyvärr var en stoor besvikelse. Men de upprättade sin heder med stolthet med Du & jag döden.

Tidigare var fanatismen nog lite extrem, något som bara andra (vilket ju iofs inte är så få vet jag) i samma sits på riktigt kan förstå :) Men jag tackar samtidigt Knotknetarna för fantastiska och oförglömliga stunder i mitt liv, de har verkligen betytt något utöver det vanliga!

På tal om ismer, de är kul för man kan ju hitta på egna, och för tillfället är Tråkismen och Dekadismen aktuella. Dessa är ju då till synes innehållsmässigt oförenliga men kan fungera som vågskålen som hjälper till att göra livet lite mer hälsosamt...typ. :) Fast Tråkismen är lite svår att upprätthålla på sommaren...

Förresten, höll ju på att glömma, Tack K, för dina trevliga kommentarer, vilken härligt upplyftande feedback! :) Och Tack för att du inte tankade på mig i Nyköping, vetefan om resan hade blivit bättre av det, jag/vi överlevde ju...kan man säga nu iefterhand iaf, hi hi. Vi hörs vännen!

Håller för övrigt på att tvätta och måste då spy min galla över vår jävla torktumlare! Om inte tvätten hamnar på rätt sätt, vilket är jävligt svårt att få till, hörs det som om allt innehåll smulas sönder ungefär, sen stannar skiten. Denna procedur kan då pågå 1-4 ggr per tumling, eller rättare sagt försök till tumling och det slutar alltid med att man i fullständigt ursinne bara vräker ner skiten så hårt det går, och då brukar det funka. Så nu vet jag att våld works och ska i fortsättningen gå ut hårt redan från början!

I can´t believe you´re leaving cause me and Charles Manson likes the same ice-cream.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits