När ska jag bli trött?

Vill faktiskt egentligen bara gå och lägga mig och sova, fast inte när jag inte är trött ju...för då, efter att ha snurrat runt i lakanet i en halvtimme är man så klarvaken det går att bli. Fast egentligen borde jag vara helt slut, helgen har ju inte varit den mest hälsosamma om man säger så...

Det är kaffets fel att jag är så pigg nu, men jag trodde att tre glas vin, eller vad det blev, skulle slå ut effekten av koffeinet, hade nog dock uppenbarligen fel.

I morgon behöver jag iaf inte vakna till en äckligt pipande väckarklocka och det är ju typ JÄVLIGT SKÖNT, vilket ju förstås oxå gör att man kan njuta av att sitta uppe nu och bara precis existera. 

Igår hörde jag förresten den skönaste kommentaren på mycket länge, det var av en sån där riktig powerwoman med pondus till max som satt sidan om mig och sambon på en uteservering. Hon hade en liten hund som skällde en del och när powerwoman tydligen var trött på att höra detta sa hon till den lilla hunden, "Tyst annars avlivar jag dig". Sambon och jag som då druckit några öl bröt ihopa fullständigt i en skratt attack som heter duga. Fan va kul det lät! Men säkerligen inte alls kul när man ser det återgivit här.

Jaaa, nu är det helt slut på både ideer och motivation för bloggning så det är väl bara att avsluta...fan vad jag skulle vilja sätta på musik nu förresten, undrar vad en sovande son samt en sovande sambo hade haft att säga om det? Kan någon bygga mig ett ljudisolerat rum fort som fan?

Tralala

 

 

Stanna här hos mig, det är så sällan vi ses jag behöver dig. Jag vill dig så väl men det här är ett tufft spel, för av mitt liv är du bara en del.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits