Mulet

är det, och jag ska gå och handla tvättmedel i jätteskrynkliga camobyxor som jag hittade i en klädhög på  sovrumsgolvet.

Paola sjunger så härligt sött i Interstellar love, man måste bara le då! :)

Det är inte kul att tvätta, riktigt äckligt är det t.o.m ibland när man står och sorterar fleraveckorgamla trosor och kalsonger. I perioder tvättas det inte så himla ofta här, skulle man missa en tid är man körd för ca. 2 veckor framåt.

Är på så konstigt humör, en blandning av psykotiskt upprymd deprimerad pmskärring.

Psykotiskt upprymd blir jag nog iofs bara när mp3 spelaren plötsligt väljer en underbar låt, som Paola nyss. Eller nya favoriten, James Blunt-Beautiful, en lagom melankolisk och vacker komposition.

Silverbullit kommer förresten till malmöfestivalen, tack som fan för det! :)

Jaja, nu ska jag gå!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits