Liggsår!

Har nog legat i soffan för länge nu, börjar få ont i ryggen...nåååårrrrmaaaalt. Har dessutom glott på MTV i flera timmar, Superstar saturday eller vad det hette. Men sånt passar ju mig rätt bra eftersom jag ju är så löjligt förtjust i superstars ha ha.

Är solo i kväll, sambon på herrmiddag och sonen hos pappan, rätt skönt faktiskt. Fast när baksmällan började släppa travade rastlösheten in utan att knacka och då kändes det först lite B att ha beslutat sig för en hemmakväll.

Skulle ju egentligen träffat B och druckit vin, men hon var lika bakis som jag så vi bestämde oss för en date under mer stillsamma former i morgon istället.

Åker till Rom på ons, man kan fan inte gå och vara rädd, även om man säkert kommer att titta extra misstänksamt mot vissa bärare av ryggsäck o.dyl. Det ska i vilket fall som helst bli helt jävla underbart! och det är ju nu hela 4 år sedan sist man svettades där.

Nä nu orkar jag inte skriva mer! Guten nacht!

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits