Känner mig så extremt nyttig.

Åt ostbågar och pizza från igår kväll till frukost. Mackor, ckokladpraliner, salta pinnar och jordnötter till lunch, middag och allt tid däremellan.

Har dessutom inte tränat på ca. en och en halv månad, dock mestadels p.g.a. legitima anledningar...mestadels som sagt...

Kanske skulle ta sig en genomkörare på årtes näst sista dag!?

Jaja, skit i det nu, har ju inte direkt problem med vikten...än.

Har idag pulsat med sambon genom snö och snöfall och handlat mat och dryck till nyårsafton. Helt underbart mycket snö har vi fått, har svårt att tro att man verkligen befinner sig i Malmö när man tittar ut, så vackert det är!
Hoppas bara att det ligger kvar ett tag till!

Usch, måste börja med mina skitinlämningsuppgifter mycket snart! Ska träffa kursarna om en vecka och det är meningen att jag då ska ha någom form av struktur för min del av arbetet...shit!
Bara inte alla är klara med sitt, då får jag SVÅR ångest!

Måste kanske börja med att strukturera min tid till att börja med.

Planer för i morgon bör då bli:

Träning (om inte halsen blir värre)

Resterande matinköp till nyårsafton

I alla fall börja titta på instruktionerna för inlämningsuppgifterna...

Kolla upp tvättid, har nog antagligen med största sannolikhet missat en tid typ i går eller i dag

Kanske ringa en vän


Ska nog äta lite mer jordnötter nu


Haj







Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits