Hmmm, tack

eller vad fan säger man till en begåvad konstnär?

Fick en fantastisk julklapp att dela med sambon; en tavla målad av sambons systers pojkvän.
Det är dock inte enbart en tavla, det är en skapelse skapad av en fantastisk människa som har gjort en fantastisk tolkning av Barsebäck.
Denna fantastiska människa är dessutom rankad som en av de främsta på arkitektutbildningen i Stockholm, slå det om du kan! :)
Jag är således så jävla stolt över att numera äga en tavla gjord av honom.

Skulle så gärna vilja sätta ord på denna skapelse men inser att den är för personlig och detaljrik att jag bara hade förstört det intryck den gör, så jag behåller skönheten för mig själv.
Förmedlar bara min djupaste tacksamhet till en människa som just nu genomgår sitt livs svåraste period men samtidigt skänker oss en fantastisk del av sig själv.
Tack!!
Hur fan ska någon någonsin kunna ge mig en vackrare julklapp?

GOD JUL


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits