Don´t bother, I won´t die

Mmjaa, det här med att blogga är kanske inte min grej riktigt, iaf inte med någon superkonsekvens.

Sitter hemma framför datorn en vardagsmorgon för första gången på tre veckor.
VFT: n är slut för denna perioden, med undantag för två dagar nästa vecka.
Känns trist faktiskt, om man bortser från att det kan vara skönt att sova någon morgon då och då.

Jag vill verkligen inte vara student mer nu, jag vill fan bara börja jobba och gärna då på den underbara skolan i Skurup (av alla jävla ställen) :)
Tänk att man skulle skriva så, det var inte vad jag kände när jag fick veta min placering.
Tänk så fel man kan ha med förutfattade meningar!

Jaja, bara att gilla läget, nu väntar en massa skitinlämningsuppgifter till Malmö fucking högskola, känns som bara blaj faktiskt!
Bara längtar tills nästa VFT, vet dock inte när den är, har inte kollat upp det än, men snarast hoppas jag.

Nu är det iaf snart jul och stjärnor, ljus, doftlampa, hyacinter, nötter, julgran o.dyl är på plats, känns mycket bra. :)
Vi har så mysigt här i vårt julkrypin. Ha ha.

Ikväll ska jag på julbord på Wallmans och jag ser framförallt fram emot deras "gottebord" som är vida omtalat, ska se till så att det finns mycket plats kvar i magen till det. :)

Ska dock på föreläsning samt möte med basgruppen i morgon så man får väl ta det lite lugnt med alkoholen...

Nä, nu ner i tvättstugan!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits