Angående dagens, "att göra lista"

Ja, vad fan fick man bockat av på den?

Jo jag har handlat resterande nyårsmat, tungt som fan att bära!
Jag har varit hos vännen som bor på möllan och vattnat blommor. Tog således en promenad med mp3-spelaren och är lagom våt om fötterna nu. Jävla skitslaskväder!

Innan jag då gjorde detta klädde jag pyntet av granen med lite sorg i hjärtat. (stod inte med på listan)
Men fy fan vad den barrade/barrar, har i stort sett varit död över en vecka.
Har försökt att klä av den alla barr med och håller fortfarande på...har fobier för allt smått skit som hamnar på golvet - barr inkluderat.
Mina fobier är väldigt årstidsbetingade, barr på vintern och sand på sommaren. Sommaren innebär ju iofs en drös med andra fobier men de tar vi då de blir aktuella.

Summa summarum: Jag har inte gjort mycket av det som stod på listan!
Angående träningen hade den ju varit välbehövlig men halsen och allmäntillståndet sade väl ifrån, bäst att lyssna på det såhär dagen innan nyårsafton...behöver ju inte riskera att ligga utslagen i morgon.
Fick ju dock lite motion av promenaden mellan slottsstaden och möllan!


Världens bästa låt just nu förresten, James Blunt - Wisemen

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits