Per Hagman for president!

 

Eller statsminister förresten, så kan Paulo Coelho bli president, för presidenter har större makt att förändra världen! Dessutom tror jag att P.C har värderingar som stämmer bättre överens med ett fredligt, kärleksfullt och vad ska man kalla det, ordnat samhälle. Då menar jag inte att P.H skulle vara ofredlig eller icke kärleksfull tvärtom, han verkar ha så mycket kärlek inom sig att det räcker och blir över! P.H ligger just nu överst på min lista över människor jag skulle vilja gå ut och dricka jättemycket alkohol med, gärna då på ett av alla intressanta ställen han nämner i sina böcker. P.H är för mig coolheten personifierad! :)

På tal om världen, jag är nu ännu en gång hopplöst förälskad i Rom. Jag vill stanna stanna kvar och leva i ständig rörelse.?! Jag vill leva i staden som är bedövande vacker, evig och oföränderlig men samtidigt aldrig förutsägbar. Nu har jag åkt hem därifrån tre gånger med samma intensiva längtan tillbaka och samma intensiva undran när vi ska återses.

En vacker dag ska jag bli fakeromare på heltid!

 

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits