Nu

är adidasjackan beställd från Zoovillage, vill ha den SNABBT som fan!

 

 

Usch vad jag har varit/ är slö idag, har typ bara legat i soffan och läst hela dagen. Känns som om jag

skriver det väldigt ofta här nu för tiden...

 

Men till mitt försvar kan jag ju då säga att det har varit en ganska hård festivalhelg med alkohol fredag,

lördag och söndag, så kroppen behöver nog någon dags vila nu. Dessutom steg jag upp klockan

07.00 eftersom sonen började skolan i dag, tredje klass, herrejävlar!

 

Att flytta scenerna från Bastionen till Mölleplatsen är nog det bästa beslut festivalledningen

någonsin har tagit förresten, nu är det ju en riktig festival och så slipper man gå och trängas bland all

jävla skit inne i stan.

Sämsta beslutet måste då bli att endast ha 3 ölstånd, varav det ena även säljer varm mat.

Fatta köerna när den äldre generationen tror att de är på någon form av gourmetresturang och ska ha

reda på vad varje rätt innehåller...

Hallå, det är någon snabbt ihoprörd billig gryta vars primära syfte är att smaka någonting överhuvudtaget,

samt bädda mjukt för ölen, som 90% av de 50 stycken som står bakom dig dreglar efter!

 

 

Något är seriöst fel med radbrytningen här, man skriver typ ett eller två ord, sen hoppar det ner till en ny

 rad och detta gör mig så jävla irriterad att jag totalt tappar lusten att skriva mer!

 

 

Hade kanske ändå inte mer dynga att förmedla...

 

 

I´ve got holes in my jeans and I´m so sorry I got you involved


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits