Gummiband!

Vart fan tar ni vägen?

Vem är det som äter gummiband i detta huset? Det är som med strumpan i tvättmaskinen, plötsligt är den bara borta...

 

För övrigt är jag bara sååå jävla uttråkad, har legat i soffan hela jävla veckan, bortsett från när jag var på vårdcentralen i går då. Men det var inget fel på mig förutom feber som jag inte ens visste att jag hade.

Hur fan kan man då ha ont i halsen typ alltid?

 

Men det är ju iaf friidrott på tv och sämre kan man ju titta på! Oxå ska jag på bröllop på lördag, till en kusin jag träffar ca en gång vart tredje år...skumt.

OM jag nu någon gång skulle gifta mig kommer jag ju inte att bjuda honom, vad händer då? *s*

 

Bröllop medför ju då dessutom viss ångest:

 

1. Vad ska man ha på sig då det står, Kavaj på inbjudningskortet?

 

 

2. Varför måste alla som gifter sig bo i någon utkant av samhället utan kollektiva buss/tåg förbindelser med omvärlden?

 

Tja, i detta fallet kommer jag inte på fler punkter just nu, men det kommer säkert flera, be sure!

 

Jag har dessutom kommit på att det finns väldigt mycket som ger mig olika grader av ångest nu för tiden, läste för övrigt i Aftonbladet att just oro är vår nya folksjukdom och JAG skriver under!

 

Kan man få semester från sig själv några dagar?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits